Selecteer een pagina

Slaap lekker… 

 

Hoe is jouw nachtrust? Word je uitgerust wakker of draai je jezelf liever zo snel mogelijk weer een keer om? En hoe gemakkelijk slaap je in en/of door?

Zoals je weet, is een goede nachtrust súper belangrijk en heeft het invloed op zowat alles.

Het probleem van veel mensen is alleen dat ze geen diepe slaap pakken door stress.

Door stress denkt je lichaam namelijk dat het in een gevaarlijke situatie zit en dat het constant op z’n hoede moet zijn.

Oók tijdens het slapen…

Daarom vind je in deze gloedjenieuwe cursus speciaal ontwikkelde meditaties (incl. de krachtige techniek Yoga Nidra om je lichaam & geest diep te ontspannen) om beter in slaap te vallen en door te slapen. Naar wens vind je ook eventuele ademhalingsoefeningen om de dag ontspannen te beginnen (of je zenuwstelsel te kalmeren gedurende de dag) en yoga-series voor een heerlijke nachtrust (geen ervaring nodig).

Wil jij ook beter slapen, fit en uitgerust wakker worden?

Hieronder vind je een gratis proefles met een Bodyscan-meditatie en korte Slaap-lekker-yoga-serie. Op de achtergrond hoor je speciaal voor een betere slaap ontwikkelde muziek met Delta-golven (in de cursus vind je hier meer informatie over).

Je betaalt slechts €44,- voor een jaar lang toegang tot deze waardevolle cursus. Wanneer je niet wilt verlengen, stopt de cursus automatisch, zonder dat je daarvoor iets hoeft te doen.

Binnen 14 dagen niet tevreden? Stuur me dan een mail en ontvang het geïnvesteerde bedrag terug. Het schema wat ik ontwikkeld heb, duurt ook twee weken, wat je naar eigen behoefte kunt herhalen.

 Alle Meditaties op een rij:

  1. Bodyscan (6:57 min.) – om te ontspannen
  2. In-slaap-val-meditatie (9:57 min.) – om in en door te slapen in de nacht
  3. Ontspanningsmeditatie (8:47 min.) – om je zenuwstelsel te kalmeren
  4. Yoga Nidra (19:47 min.) – een krachtige techniek om je lichaam & geest te ontspannen
  5. Bootje op ‘t strand (8:47 min.) – om negatieve gedachten/emoties die je slaap belemmeren los te laten

Alle Ademhalingsoefeningen op een rij:

  1. Bewustwording van je ademhaling (2:57 min.) – bewustwording is de eerste stap naar een ontspannen adem
  2. 1:2-ademhalingsoefening (8:18 min.) – je uitademing verlengen werkt kalmerend
  3. Wisselende neusademhaling (8:40 min.) – tegen stress/spanningen/angsten
  4. 16-seconden-techniek (7:00 min.) – remt stresshormonen en verheldert je hoofd

Alle Yoga-series op een rij:

  1. Slaap-lekker-serie (24:57 min.)
  2. Yin Yoga-serie voor meer rust in je hoofd en tegen angst (35:07 min.)
  3. Loslaten en goede spijsvertering (35:59 min.)
  4. Fijne nachtrust en tegen Restless Legs (23:40 min.)

 

Nieuwsgierig geworden?

Met warme groet,

Marloes

www.yogametmarloes.nl

In 2008 ging er een wereld voor me open: telkens als ik uit de yoga-les kwam, voelde ik me heeerlijk… EINDELIJK een manier om die chaos in mijn hoofd te temmen. Dit bijna verslavende gevoel wil ik jou ook graag bezorgen! Sinds 2010 heb ik een eigen yoga-school, maar de wachtlijst blijft maar groeien, waardoor ik op deze manier hoop meer mensen op hun eigen manier te laten genieten van wat yoga met je doet 🙂

Warme groet, Marloes

Contactgegevens

 

Marloes Rombouts - van Korven

06-13308561

info@yogametmarloes.nl

Social Media

 

Live een les volgen of een ontspannende behandeling ervaren? Klik dan hier.