0 items
Selecteer een pagina

 

 

Alsjeblieft!

Jouw gratis Online Slaap-lekker-proefles!

 

 

Dankjewel voor je interesse in de Slaap lekker-cursus!

Hoe is jouw nachtrust? Word je uitgerust wakker of draai je jezelf liever zo snel mogelijk weer een keer om? En hoe gemakkelijk slaap je in en/of door?

Zoals je weet, is een goede nachtrust súper belangrijk en heeft het invloed op zowat alles.

Het probleem van veel mensen is alleen dat ze geen diepe slaap pakken door stress.

Door stress denkt je lichaam namelijk dat het in een gevaarlijke situatie zit en dat het constant op z’n hoede moet zijn.

Oók tijdens het slapen…

Daarom vind je in deze gloedjenieuwe cursus speciaal ontwikkelde meditaties (incl. de krachtige techniek Yoga Nidra om je lichaam & geest diep te ontspannen) om beter in slaap te vallen en door te slapen. Naar wens vind je ook eventuele ademhalingsoefeningen om de dag ontspannen te beginnen (of je zenuwstelsel te kalmeren gedurende de dag) en yoga-series voor een heerlijke nachtrust (geen ervaring nodig).

Hier vind je de gratis Slaap-lekker-serie (12 min.) en hier de gratis Bodyscan-meditatie (7 min.).

Yoga-serie

Met deze yoga-serie ontspan je je lichaam & geest optimaal, om je voor te bereiden op een heerlijke nachtrust. Voor deze serie kun je eventueel een meditatiekussen of een paar hoofdkussens erbij pakken, waarop je kunt gaan zitten. Je kunt de serie ook op een vloerkleed of je bed beoefenen en hoeft de serie dus niet persé op een yoga-mat te beoefenen.

Bodyscan-meditatie

Misschien vind je het fijn om oortjes in te doen om deze meditatie te beluisteren. Op de achtergrond hoor je speciaal voor een goede nachtrust ontwikkelde muziek, met Delta-golven (meer informatie hierover vind je in de cursus).

Mediteren kan zowel liggend als zittend. Het voordeel van een liggende meditatie is dat je je lichaam optimaal kunt ontspannen. Lig op je rug, plaats je voeten ongeveer op heupbreedte en je armen een stukje van je lichaam af. Laat je tenen ontspannen naar buiten vallen. Bij een zittende meditatie blijf je meer alert en train je tegelijkertijd je rugspieren om rechtop te kunnen zitten. Ontspan je schouders, lift je borstbeen en kruin, zorg dat je hoofd recht boven je hart is en je hart recht boven je bekken. Houd je handpalmen omlaag of omhoog gericht.

Na een yoga-les zou je ik je adviseren de meditatie liggend te doen, omdat de serie dan zo goed mogelijk kan inwerken op je lichaam en geest.

Klik hier om een abonnement te nemen op de online Slaap-lekker-cursus.

Hier vind je alle Veelgestelde vragen.

Graag geïnspireerd blijven en op de hoogte blijven van de nieuwste blogs en ons aanbod? Like ons dan op Facebook:

Met warme groet,
Marloes

www.yogametmarloes.nl

Contactgegevens

 

Marloes Rombouts - van Korven

06-13308561

info@yogametmarloes.nl

Social Media

 

Live een les volgen of een ontspannende behandeling ervaren? Klik dan hier.